Zwrot towaru
Jak zwrócić towar?
Zgodnie z obowiązującym prawem, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Czas na zwrot to 14 dni od daty doręczenia zamówienia. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, zwracana kwota zostanie pomniejszona o utratę wartości towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą zwrotu:
- Ściągnij oświadczenie
Pobierz i wypełnij poniższe oświadczenie o odstąpieniu od umowy i dołącz je do przesyłki. Jeśli nie masz drukarki możesz go po prostu przepisać. Będziemy bardzo wdzięczni za dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu lub kopii faktury. Usprawni to całą procedurę.
oswiadczenie.pdf lub oswiadczenie.jpg - Odeślij produkt
Prześlij do nas zwracany produkt(y), dołączając do niego wypełnione oświadczenie. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Produkt należy wysłać na adres:
Sklep SUPER Hi-Fi
J.P Woronicza 31
02-640 WARSSZAWA - Czekaj na kontakt
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Zwrot pieniędzy za zakupione produkty zostanie dokonany w ciągu 14 dni na podany w oświadczeniu numer konta.
Reklamacje
Jak reklamować wadliwy towar?
Czasem się zdarza, że produkty mimo iż są fabrycznie nowe posiadają wady ukryte. Jeżeli wykryjesz taką wadę skontaktuj się z nami telefonicznie 22/119-03-06 lub wyślij nam informację mailem na adres info@superhifi.pl w celu uzgodnienia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki z wadliwym towarem.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Ściągnij formularz reklamacyjny
Pobierz i wypełnij poniższy formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki. Jeśli nie masz drukarki możesz go po prostu przepisać. Będziemy bardzo wdzięczni za dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu lub kopii faktury. Usprawni to procedurę reklamacyjną.
formularz_reklamacyjny.pdf lub formularz_reklamacyjny.jpg - Odeślij produkt
Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego wypełniony formularz reklamacyjny pobrany z naszej strony. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SKLEP SUPER HI-FI
ul. J.P Woronicza 31
02-640 Warszawa - Czekaj na kontakt
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, możemy zgodnie z Twoim życzeniem: a) na nasz koszt wymienić lub naprawić wadliwy produkt, b) zaproponować wymianę na inny produkt, c) zwrócić wpłaconą należność. Jesteśmy elastyczni w tym względzie.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@superhifi.pl lub telefonicznie: 22/119-03-06. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.